Ne e shohim krizën e koronavirusit si një moment përcaktues për investime të lidhura me ESG (mjedisore, sociale dhe qeverisëse). Mënyra e sjelljes së kompanive individuale ndaj shoqërisë në këtë krizë do të mbahet mend, dhe biznesi do të favorizojë ata që konsiderohet se kanë bërë gjënë e duhur nga punonjësit e tyre, klientët dhe komunitetet. Në të njëjtën kohë, koronavirus na ka kujtuar se kur bëhet fjalë për njeriun kundër natyrës, dora e sipërme shpesh shkon në natyrë. Për aq sa njerëzit e shohin rëndësinë e të pasurit një respekt të shëndetshëm për natyrën, kjo mund të jetë një pikë kryesore për konsideratat mjedisore siç është ndryshimi i klimës.
Ne e shohim ESG si një temë të qëndrueshme të tregut. Nuk është më vetëm për polemika dhe rreziqe negative, por do të ndikojë gjithnjë e më shumë në themelet e kompanisë dhe shumëfishimin e vlerësimit. Investitorët, duket se po i kushtojnë vëmendje: Strategjitë e qëndrueshme kanë tejkaluar ecurinë e rënies së fundit dhe vazhdojnë të tërheqin prurjet.